dimarts, 21 de juny del 2011

GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIESSSSS!!!!

Estimades famílies: Vull donar -vos les gràcies pel preciós detall que he tengut avui amb mi.
Quina sorpresa!!! M’heu fet emocionar. Quins regals tan bonics!!!


Aquest ha estat un curs ple de moments preciosos i a tots vosaltres vos he d’agrair que m’hagueu ajudat a que la meva feina hagi estat més fàcil i agradable. M’he sentit molt recolzada per vosaltres i això es nota en els resultats dels nins i en el clima de classe.

Sabeu el millor? Que encara ens queda un altre any per compartir!!!

Vos desig a tots un feliç estiu.

Ens veim al setembre!!!

Gaby.

10 comentaris:

  1. Gràcies a tú, perque amb tú, n'Alex s'ha sentit també molt recolzat i estimat, i aixó per a nosaltres, els seus pares, es una part molt important de la seva educació.

    Molt bon estiu y ens veim al setembre.

    Toni y Ana (papas de n'Alex)

    ResponElimina
  2. Gracias por tu dedicación y cariño. Javi se ha sentido muy comprendido y querido y eso ha dado sus frutos.

    Bon Estiu!!!!!!

    Xisco y Natalia ( papas de Javi)

    ResponElimina
  3. gadi a lllo mn agredan tu relog pofr eso era para que loserpas.gisela

    ResponElimina
  4. Gaby ets la millor profesora del mon un peto ben fort.Laura

    ResponElimina
  5. Gaby aquest curs he apres un munter de cosas per jo a hastat el millor curs perque ets la millor profesora del mon una bessada molt grossa

    BON ESTIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    noa

    ResponElimina
  6. Gaby et recoman aquesta pagina web per les vacances http://www.edu365.cat/primaria/index.htm

    ResponElimina
  7. Hola Gaby te dejo una pajina web http://www.rinconsolidario.org/palabrasamigas/index.htm.La mama de Laura

    ResponElimina
  8. Quantes paraules boniques!!! Moltes gràcies a tots!!!
    I a més a més dues pàgines MOOOOLT interessants!! Gràcies a na Laura i la seva mamá!!M'han encantat!!!
    Bon cap de setmana a tots!!
    G.

    ResponElimina
  9. gaby el 28 de juny ba se el meu anibersari i te bui di que es la meba millo profesora de castella fin setebra a totos


    sonc na clara

    ResponElimina