dimarts, 8 de febrer del 2011

Hola nins!

Hola a tots. Com ja sabreu no he pogut anar avui a l'escola. He de quedar-me a casa un parell de dies per que m'han hagut de posar un tractament a les orelles. Vos enrecordau que vos vaig dir que em feien mal? Si tot va bé, el dijous a primera hora m'ho llevaran i tot d'una que pugui  aniré cap a l'escola.
Esper que tots vos estigueu portant  molt bé i que ajudeu a tots els mestres que m'han de substituir.
Ens veiem d'aqui no res.
Feu els deures i estudiau molt,d'acord???
Gaby.

7 comentaris:

  1. Hola Gaby esper que te posis bona molt prest.


    Javi Pérez

    ResponElimina
  2. Gaby esper que et milloris i que vinguis molt
    molt prest.Laura

    ResponElimina
  3. hola Gaby em portat tos be a guns ploblemes de la pilota den Richien Juan luis Alex IVAN fERNADO ENS BAREN PELEAR CON LA PILOTA EN ALEX ESBA ANAR AL PATI DE DARRERA A VEURA LA SEBA GERMANA EN ALEX TENIA LA PILOTA EN LA MA I EL RICHI
    A PORELLA CUAN BA SONAR EL TIMBRA ESTA JUGANT UNA PARTIDA DE TENIS SIN EL RICHI. ANTONIO .L

    ResponElimina
  4. ¿Com estas gaby? Esper que te posis bona testim.De na Marina Bibiloni

    ResponElimina
  5. Quina il·lusió trobar-me tant de missatges! I de les dues classes!! Jo també vos enyor molt. A veure si demà el metge ja me diu que puc tornar!
    Bona nit a tots!!!
    Gaby.

    ResponElimina
  6. Hola Gaby, soc Alex, Yo tambe estic malalt, i avui dijous no puc anar a l'escola. Dema anire si no tinc febre.Posat be aviat, un peto molt fort.

    Alex

    ResponElimina
  7. Alex, esper que et recuperis aviat!
    G.

    ResponElimina