dissabte, 17 de gener del 2009

Sant Antoni!!!!




Que bé que ho varem passar ahir!!!!!!!!
Durant les primeres hores del matí varem acabar de enllestir les nostres màsqueres i varem dibuixar foc, un dels símbols del dia!!
A l'hora del patí es va cremar el ninot que varem fer al nostre cicle i ...començà la festa!!!
Molts de papàs, mamàs,padrins....tothom amb ganes de passar una bona estona junts.
Jo vaig estar molt contenta de veure els meus alumnes de l'any passat que encara que són a l'institut no s'obliden de nosaltres i varem venir a celebrar Sant Antoni a l'escola!
Com ho vareu passar vosaltres????

2 comentaris:

  1. Gaby jo el divendres m'ho vaig passar molt bé.La mascara va quedar molt xula. Un petó de na Paola

    ResponElimina
  2. Animaros a posar comentaris en lo de san Antoni qe sol hi ha 2 alba

    ResponElimina